Doar una din patru companii integreaza toate canalele de vînzări disponibile – online, rețelele sociale, dispozitivele mobile și magazin – în relația cu clienții – și doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să susțină interacțiunea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile, arată un studiu realizat de SAP.
În era digitală, cînd consumatorii sunt întotdeauna în mișcare, este necesar ca business-urile să poata avea o imagine unica, de ansamblu, asupra clienților și a potențialilor clienți, care să le furnizeze informatii consistente și relevante despre comportamentul de achiziție al acestora prin intermediul tuturor canalelor de marketing.
Totuși, doar un sfert dintre companii au acces în timp real la date contextuale despre clienți și vizitatori, care sa le ajute să alcătuiască un profil dinamic 360ᅡ al consumatorilor, pe care să il actualizeze permanent în scopul personalizării experiențelor de cumpărare, arată studiul SAP.
Conform cercetarii, 61% dintre liderii de business sunt convinși că departamentele de vînzari și sistemele IT dedicate managementului relației cu clienții (CRM) pe care le dețin la momentul actual nu ofera toate informațiile necesare despre actualii consumatori.
„Consumatorii de astăzi sunt întotdeauna conectați și bine informați, dar business-urile rămîn în urma lor, atît din punctul de vedere al înțelegerii profilului clienților, cît și prin prisma conectării cu aceștia la nivel „omnichannel”. De aceea, companiile trebuie, mai mult decît oricînd, să priveasca dincolo de simple sisteme CRM și să aleagă soluții menite să transforme la nivel digital experiența cu clienții, permitîndu-le acestora să interacționeze cu brandurile, într-un mod mai simplu, mai rapid și mai eficient”, a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.
SAP este o companie globala care dezvoltă soluții software de business și tehnologie superioară ce merită a fi implementate.